title
Markalarımız
Bilglendirme
Sıkça Sorulan Sorular
Ürünü iade etmek istiyorum, ne yapmalıyım?
Satın almış olduğunuz ürün/ürünler ile ilgili iade işleminizi, siparişinizi teslim aldığınız tarihten itibaren 15 gün içerisinde yapabilirsiniz. Siparişlerim bölümünden iade talebi oluşturmalısınız. İade talebi oluşturduktan sonra sistem tarafından size verilecek olan iade kod ile YURTİÇİ Kargo firmasına teslim etmeniz yeterli olacaktır. Ürünlerin etiketleri ve de bilgilendirme yapışkanları çıkarılmamış olmalı ve ürüne zarar verilmeden denenmiş olmalıdır. Ürünlerin, bütün aksesuarları ve ambalaj malzemeleri de dâhil olmak üzere eksiksiz bir şekilde, hiçbir açıdan zarar görmemiş, kullanılmamış ve de yeniden satılabilecek durumda olmaları gerekmektedir. Hijyenik Nedenlerden Dolayı Mayo, Çorap, Tozluk gibi ürünlerin iade ve değişim işlemleri yapılamamaktadır. Ürün, teslim alındığı zaman ki hali ile orijinal ambalajında ve de orijinal faturası ile birlikte gönderime hazır olmalıdır. (Ürün paketlerinin üzerinde, koli bandı veya herhangi bir yazı yazarak deforme olmamalıdır) Bu şekilde gönderilecek kargolar kabul edilmeyecektir ve tarafınıza geri gönderilecektir. Ürün iadeleri sitemiz üzerinden alınan iade kodu ile ilerlemektedir. İade kodunu alıp YURTİÇİ Kargo ile tarafımıza ücretsiz bir şekilde gönderebilirsiniz.

İADE ERKEDEN LÜTFEN İADE KODUNU WEB SAYFAMIZ ÜZERİNDEN ALINIZ. İADE KODU OLMADAN İADE GÖNDERİLEMEZ. SİPARİŞLERİM BÖLÜMÜNDEN İLGİLİ SİPARİŞİNİZİ BULUP KOLAY İADE BUTONU İLE İADE NEDENİ SEÇEREK İADE KODUNUZU ALIP TARAFIMIZA GÖNDEREBİLİRSİNİZ.

Adres: Dalyan Mah. 3011 Sok. No:110/A Çeşme/İzmir 0850 441 11 35
Ürünü değiştirmek istiyorum, ne yapmalıyım?
Ürün değiştime yapılmamaktadır. İade edip yeni sipariş geçebilirsiniz. İade süresini aşmamış olmanız en önemli kriterdir. Bunun yanında, ürünün kutusu ile birlikte eksiksiz geri gönderilmesi gerekmektedir.
Siparişimi nasıl takip ederim?
www.sporvol.com.tr web sitesine giriş yaptıktan sonra "Sipariş Takibi” bölümünde tüm siparişlerinizin durumunu anlık olarak takip edebilirsiniz. Siparişinizle ilgili bildirimler e-posta adresinize gönderilecektir. Siparişinizi oluştururken sms seçeneğini seçerek sipariş durum bilgilerinizi sms ile alabilirsiniz.
Kapıda ödeme yapabilir miyim?
Kapıda ödeme sistemi geçici olarak servis dışıdır.
Kargo ücreti ne kadar?
Kargo ücreti 90 TL'dir. İade ederken sitemiz üzerinden iade kodunu alarak size verilen Yurtiçi Kargo kodu ile tarafımıza gönderebilirsiniz. İade ederken ücretsiz bir şekilde tarafımıza bu kod ile gönderebilirsiniz. Başka kargo firması ile gönderirseniz ödemesi size ait olacaktır. Tarafımıza yansıtılan farklı kargo şirketlerinin iadesi kabul edilmeyecektir.
Kargomun bana ulaşması ne kadar sürer?
Siparişiniz kargoya teslim edildikten sonraki 1-4 iş günü içerisinde size ulaşmış olur. Bu süre bulunduğunuz adrese göre değişiklik gösterebilir.
İade etmek ya da değiştirmek istediğim ürünü hangi adrese göndermeliyim?
İade edeceğiniz ürünü Dalyan mahallesi 3011 sokak no:110/a Çeşme İZMİR adresine göndermelisiniz.
Ödeme seçenekleri neler?
Banka/Kredi kartıyla ödeme veya banka havalesiyle ödeme seçeneklerinden birini tercih edebilirsiniz.
Kredi kartı ile ödemeyi nasıl gerçekleştirebilirim?
Banka/Kredi kartı ile ödeme yapmayı seçtiyseniz vereceğiniz tüm bilgiler seçtiğiniz bankanızın kendi sayfasında girileceğinden bilgileriniz herhangi bir veri tabanında kaydedilemez veya saklanamaz.Kredi kartı numaranızı, kart üzerinde yazan isminizi, kartın son kullanma tarihini, kartın CVV2 numarasını (kredi kartının arkasındaki sayının son 3 rakamı) girerek ödemenizi yapabilirsiniz. Ödeme sırasında bankanızı seçtikten sonra peşin veya taksitli ödeme seçeneklerinden birini tercih edebilirsiniz.
Banka havalesi ile ödeme işlemini nasıl gerçekleştirebilirim?
Banka havalesiyle ödeme seçeneğinde ilgili banka hesabımıza havale yaparak ödemenizi gerçekleştirebilirsiniz. Üç iş günü içerisinde havale yapılmadığı takdirde siparişiniz iptal edilir ve sipariş iptali e-posta yoluyla size bildirilir. Ödemeyi yaptıktan sonra banka dekontunun üzerine sipariş numaranızı yazarak 0850 441 11 35 no'lu whatsapp hattımıza ya da [email protected] adresine bilgi verirseniz siparişinizin daha hızlı yola çıkmasını sağlarsınız.
Hangi kargo firmasıyla çalışılıyor?
Sporvol, tüm siparişlerini Yurtiçi Kargo güvencesiyle göndermektedir.
Sporvol hangi online platformlarda satış yapıyor?
Sporvol olarak, Türkiye’nin önde gelen e-ticaret platformlarında yer alan resmi mağazalarımız aracılığıyla hizmet vermekteyiz. Satışlarımız; Trendyol, Hepsiburada, Boyner, n11, Pazarama ve İdefix gibi pazaryerleri üzerinden güvenle gerçekleştirilmektedir. Tüm platformlarda yalnızca %100 orijinal ve faturalı ürünler sunuyor; satış sonrası destek, hızlı kargo ve müşteri memnuniyetine en üst düzeyde önem veriyoruz.
Mağazadan alınan siparişler internet üzerinden iade edilebilir mi?
İnternet sitemiz üzerinden satın alınan ürünlerin değişim ve iade işlemleri yalnızca online kanalımız üzerinden gerçekleştirilmektedir. Fiziki mağazalarımızda internet siparişlerine ait iade veya değişim işlemleri yapılmamaktadır.
Sporvol firmasında satılan ürünler orijinal mi?
Sporvol sitesinde yer alan tüm markaların yetkili bayisidir.Tüm ürünler adınıza faturalı bir şekilde gönderilmektedir. Sporvol mağazasından yada web sitesinden alacağınız her üründe firma güvencesi bulunmaktadır.
Mağazalarınız nerelerde var?
Sporvol olarak Türkiye'nin farklı bölgelerinde yer alan 7 mağazamızla hizmet veriyoruz. Mağazalarımızın güncel adres bilgileri aşağıdaki gibidir: 📍 Çeşme Merkez: Çarşı Girişi – İzmir 📍 Çeşme Marina: Marina AVM – İzmir 📍 Akçay: Yasa AVM – Balıkesir 📍 Kuşadası: Çarşı İçi – Aydın 📍 Turgutlu: Çarşı İçi – Manisa 📍 Balıkesir: Avlu AVM 📍 Uşak: Çarşı İçi 👉 Tüm mağazalarımızda orijinal ürünler, sezonluk kampanyalar ve deneyimli satış danışmanlarımız ile hizmet sunuyoruz. 📞 Detaylı adres ve iletişim bilgileri için: İletişim Sayfamızı Ziyaret Edin
Whatsapp destek hattınız var mı?
Evet, Sporvol WhatsApp destek hattımız üzerinden hızlıca bizimle iletişime geçebilirsiniz. Whatsapp Destek Hattı Numaramız : 0 850 441 11 35
Yeni üyelere ya da ilk alışverişe özel indirim kuponu var mı?
Yeni üyelere özel indirim kuponumuz yoktur. İndirimler ürünlere tanımlanmaktadır. Kampanya süreleri değişkenlik gösterebilir.
Hediye paketi yapıyor musunuz?
Hediye paketimiz maalesef yoktur. Hediye paketi yapılmamaktadır.
Ürünü hediye aldım, faturasını ürün ile birlikte göndermeseniz olur mu?
Maalesef mali denetimlerden dolayı ve devlet tarafından belirtildiği üzere fatura konulması zorunlu olduğu için ne yazık ki faturasız ürün gönderimi yapamıyoruz. Paketlerimizde faturanın görünür olması ve ürün ile birlikte gönderilmesi zorunludur.
Ürünü hediye aldım, faturasını ürün ile birlikte göndermeseniz olur mu?
Maalesef mali denetimlerden dolayı ve devlet tarafından belirtildiği üzere fatura konulması zorunlu olduğu için ne yazık ki faturasız ürün gönderimi yapamıyoruz. Paketlerimizde faturanın görünür olması ve ürün ile birlikte gönderilmesi zorunludur.
cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR
Çerez Kullanımı

Sizlere en iyi alışveriş deneyimini sunabilmek adına sitemizde çerezler(cookies) kullanmaktayız. Detaylı bilgi için . Çerez Politikası